Rozawxz
36.haftamı doldurdum bebeğim dönmüş ama kanala girmemiş 8 aydır yatarak hamilelik geçirdiğim için sabrımda kalmadı. Bebeğin kanala girmesi olayı için benim yapabileceğim bişey var mı yoksa tamamen kendiliğinden ilerleyen bir süreç mi acaba. Bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim. Rabbim bütün hamişlerin yardımcısı olsun sağlıkla kolay ve rahat şekilde bebişleri kucağımıza alalım Allahın izniyle 🤲🤲🤲🧿🧿🧿🌸💜