Crnglcn
Kizlar 39+1iz dun kontrole gittim suyum azalmış. Eş yaşlanmaya başlamiş dedi doktor. Haftaya pazartesi yani 40 oldugmzda tekrar cagrdi kontrole. 40+3te tekrar cagrip tekrar cati muaynesi yapacagni yine olmazsa 40+6da yatıs yapacagni soyledi yani bekleycegni. Ama suyumun azalmasi esin yaslanmaaya baslamasi beni tedirgin etti beklemek icin. Bu sekilde suyu azalip yada eşi yaşlanıp bekleyen var mı? Kafam çok karışık ve canım çok sıkkın