Farklı isim bulmalıyız çabasına girmek bana çok doğru gelmiyor.
Bilmem ne-su'lar, ecrin'ler, buğlem'ler, alisa'lar, elizan'lar vs. nedir Allah aşkına? Ne söylenişi-fonetiği düzgün ne de çocuğu betimleyecek, karakter kazandıracak bir anlamı var çoğunun.
Örneğin "Cennet'te adı geçen bir ırmağın ismi"ni sırf farklı olmak adına neden çocuğunuza verirsiniz ki?
Neyse sonuç olarak benim düşüncem, hepimizin çocukları kendimiz için özel ve değerli ama ne dünyada tek ebeveyn biziz, ne de çocuklarımız tek. Bu "özel" olma adına, abuk isimler seçmek yerine ahlaklı, dürüst bireyler yetiştirmek adına çaba göstermek daha doğru olur diye düşünüyorum. Nitekim sokakta, sosyal çevremizde gördüğümüz çoğu "Esila", "Hayrünnisa", "Eymen"ciklerin çok kötü yetiştirildiği ve arsız, bencil bireyler olma yolunda ilerledikleri görülüyor.