Hanos canım kötü düşünme alır inşallah regenesis max diye balık yağlı vitamin var bebeğe çok faydası var doktoruna danış istetsen ben kullanıyorum memnunum kısacası ben nasıl beslendiğimden bahsediyim
1-regenesis max balık yağlı vitamin
2-her gün mutlaka muz ceviz badem incir
3-süt ve süt ürünleri( kaşar peyniri süt ayran peynir çeşitleri)
4- haftada en az 2 kere et tüketmeye çalısıyorum
5- sebze yemeği yemeğe çalısıyorum diğer günler
5-elimden geldiğince 3 ana 3 ara öğün tüketmeye çalısıyorum tabi ekmek çok az yemek fazla olucak şekilde ara ögünlerim genelde meyve oluyor
6-3 bardak çay 1 fincan kahve kotasını geçmemeye çalışıyorum
7-elimden geldiğinde su tüketmeye çalısıyorum
9-paketli ürün elimden geldiğince az tüketmeye çalısıyorum canım çok isterse nefis söndürecek kadar yada bebeğim o gün az hareket ediyorsa onu neşelendirmek için çay kasığınla Nutella kaşıklıyorum 🙋♀️
10- doktorum 45 dk mesafede bazen randevu mesefesi uzuyor sağolsun sağık ocağına gidip değer testlerimi ölçüyor ebe abla beslenmem konusunda bilgilendiriyor yada doktoruma atıyorum oda vitamin öneriyor yorum yapıyor testler hakkında
11- Bide yerken bebeğime yarasın inşallah bol bol sifa olsun bol bol et olsun diyorum 😂😂😂 bunlar benim yaptıklarımın aklıma gelenleri ama tabi biz elimizden geleni yapabiliriz gerisi Allah'a ve genetik faktörlere kalıyor sağlıkları bizim sağlığımız yerinde olsun inşallah gerisi önemli değil ben 2100 gram doğmuş biri olarak kendimi bildiğimden beri diyet yapıyorum kilomu dengede tutup kilo almamak için 😂😂