Prenstalha Kızlar 38+2 deyim ve gece 3 den bu yana gelen(kusuruma bakmayın biraz açık yazacağım) sümüksü bir su geliyor ama az buz değil yani sabaha kadar 5 pijama çıkardım Sizce nedir bu
Sarem Prenstalha doğumun yakın canım bence bi doktoruna git. Normal akıntı artışı bu dönemlerde fazla oluyor ama genede için rahat etsin
Prenstalha Tz1 2 gün önce de oldu ama çok az Dı şimdi ayağa kalktığım an geliyor koku yok ve pasparlak