Shrcfci Merhaba Arkadaslar oksapar igneyi Günlük göbeğime vuruluyorum 16 haftalık olduk ne zamana kadar göbekten vurulup daha sonra kola yapmaya geçtiniz? Dogum yapana kadar igneyi kullanicam.
asyaa15 Shrcfci walla canım banada göbekdrn dedi dr ama ben arada koldan da vuruyorum. Aynı sonuc diye biliyorum. Yinedr dr una sor
Nemoanne Shrcfci kendim kola yapamıyorum önceki gebeliğimde eşim koluma yapmıştı ama bence en çok kol ağrı veriyor, ben göbek ve bacak karışık yapıyorum.
busraaammm 30 a geldim hala göbekten devam ediyorum ..kaçıncı hafta kola geçmek gerekir bende merak ediyorum ...
Mrlyldrm İlk haftalar göbekten vurun daha sonra bacak ve koldan yapabilirsiniz 34 haftalık olduk ben bacaktan yapıyorum .