Merve-yoruk97 canım sancını bekle , güzel bi duş al ılık olsun, çömel kalk , yürüyüş yap evinde , bebeğin hareketlerini takip et bi terslik hissedersen gidersin boşuna gitme. Ben 3-4 cm açıklıkla sancım yoktu yatırdılar mahvoldum. Şimdi ki aklım olsa sonuna kadar beklerdim