esbir Merhaba kizlar dun saat 11.00 itibaren bir adet agrisi Bugun artti gibi bu agrilar neye isaret edebilir ? Dogum icin hazirlik mi heran basliyabilirmi ? Hic yasayan varmi bu durumu ?
Kelebegimmm Doğum sancısı adet ağrısı gibi değil 2-3 tık daha fazlası.fazlası derken acılı bişey değilde biraz sert farklılığı hiss etmemek mümkün değil.siz yşnede hazırlıklı olun
Susam05 esbir evet sancı hep var geçmiyor hafif adet ağrısı gibi ama bu ağrı dayanamayacak kadar fazla değil. Bu Arada şiddetli sancı giriyor belirli aralıklarla o da sanki bebek aşağıya baskı yapıyor gibi bir his Sertleşiyor karnın
Kubra9595 esbir kuzum o zaman tecrübeme dayanarak diyorum eger sanciysa gidip gelir zaten 5 dakikanin altina düsünce gidersin benimde nisan geldi persembe gunu hala bekliyorum bu persembe gene kontrol var bakalim ne olcak