Hande2 Yaşadıgım durumu yasayan oldu mu? diye bağlamasaydınız keşke. Burada rahatca sinirlendiğiniz,üzüldüğünüz bir durumu paylaşabilirsiniz. Kendinizi rahatsız hissetmenize gerek yok. Çok sinirlendim,eşimin düşüncesizliği de beni üzdü gelip size anlatmak istedim diyebilirsiniz.