Elvan3534 Kızlar merhaba, acil yardımınıza ihtiyacım var. Adetime 10 gün kala inanılmaz kasık ağrısı çektim. Kesin adetim 10 gün erken gelecek dedim. Ama gelmedi. Ve şu an adetim 5 gün gecikti. Dün kan testi verdim ama sonuç 0,07 yani gebelik yok. Tekrar yaptırayım mı? Sizce ne yapmalıyım?
y_demir Elvan3534 merhaba toplamda 10 gün geçince daha kesin sonuç alırsın dayanabiliyorsan bekle ve şuan kasık ağrın var mı hala şiddetli olmaSa da ara ara sızlama batma gibi
Tamam Elvan3534 bence tekrar test yaptırmanıza gerek yok.Boşuna da umutlanmayın.streste adetinizi geciktiriyordur
Elvan3534 Tugce1803 30 gün oldu, normalde hep 24 gün sürerdi. İlk defa bu kadar uzadı. Dünkü tahlilde çıkmadı.
y_demir Elvan3534 benim de ilk zamanlar öyle oluyodu hamile olduğumu öğrendim sonrasında biraz bekle bakalım hayırlı haberler alırsınız inşallah 🙏🏼