Gamzesolmaz16 doktorunuz hiç mi demedi hareketlerini takip et diye burda ne kadar çok soru soruluyor bu konuda hiç mi okumadınız 2 saat içinde hissetmezsen tatlı ye soluna yat 1 saat içinde oynamazsa hemen gel diyor doktorlar siz 2 gündür hareket etmiyor diyorsunuz Allah yardımcınız olsun biran önce kalkın gidin hastaneye gayet normal birşey gibi kimlerin böyle diyorsunuz hemen gidin doktora sizi kırmak için demiyorum lütfen bilmiyorsanız diye söyledim doktorlarımın hepsi bunu söylerdi bana