Riskli_gebelik Her şey çok güzel gidiyordu,ultrason da suyu da çok iyiydi bebeğimin çamaşırımda az az ıslaklık olmasi üzerine acil yatış yapıldı. 33.haftadayim 34 te alacağız diyor doktorlar.suyu normal neden beklenmiyor bu durumu yaşayan var mı?
Bertevc Riskli_gebelik benim arkadaşım yaşadı 35 haftada, riske atmıyorlar ve bebeğin hayatta kalması için olan riskli dönemi atlattığınız için alıyorlar
Bertevc Riskli_gebelik 3 haftaya yakın küvezde kaldı 2200le taburcu oldu bu haftasonu şuan şükür iyi 🙏🏼