Anabusyy canım ölçümde farklılık oluyor illaki ona kafanı takma. Benim bir hafta önde gidiyor bir hafta tam doktor ölçümle alakalı dedi. Hemen olumsuz konuşan doktorları anlamıyorum. Çok şükür benim doktorum gayet pozitif. Küçük çıktı haftasından neden dedim büzülüyor eğiliyor ya farklı çıkıyor takılma dedi