Htc_tmr Kızlar 15+4 üz 20 lik dişim çıkıyor çok kötüymüş ağrısı ne yapabilirim acaba oneriniz var miii ???
Mry91 Htc_tmr ilk önce doktorunuza danışın o da uygun görürse diş hekimine gidebilirsiniz önemli olan ilk 3 ayı atlatmışsınız işlem yapabiliyolar
30148 Ben aktardan karanfil yağı aldım onu la belirli bir süre rahatladım ama ben daha 9 haftaligim siz doktor onayıyla dişçiye gidebikirsiniz