damlac arkadaşım iki kere de ben öyle kabus derecesinde rüya gördüm. İlk gördüğüm rüyanın etkisinde çok kaldım rüyamda doktor bebeğin kalp atışı durmuş kürtaj olman lazım diyor o kadar gerçek bir rüyaydı anlatamam gece uyandım başladım hıçkırarak ağlamaya eşimi uyandırdım beni sakinleştirdi falan ama o gün hiç kendimde değildim ya bir şey olduysa diye akşamına doktora gittim çok şükür iyiydi bebeğim 🤲🏻 Doktorum hamilelikte bazen böyle kabuslar görebilirsin demişti hatta kendisinin de öyle kabus gördüğünü anlatmıştı. Endişelenme iyidir inşallah bebeğin olabiliyormuş böyle rüyalar bazen, sonra bir daha gördüm rüyamda o kadar takılmadım. Benim de ilk hamileliğim ve şu an 9+3 haftalığız 🐣🥰 sağlıcakla inşallah 🤲🏻🤗