Alisalpa perinatologta az önce baktı, gelişim geriliği dışında organları iyi görünüyor dedi, riske atmayalım 2-3 bekleyip alalım diyor, belki hiç birşey olmayacak 37-38leri görecek ama aksi bi durumda da anne karnında ani bebek ölüm riski de olabiliyor bu haftalar da dedi düşük bi ihtimalde olsa. O yüzden kasılmam ve açıklığım sıfır olmasına rağmen Doğum olacak gibi şuan, çok teşekkür ederim kendimi hazırlamaya çalışıyorum inşallah sağ Salim atlatırız