Kubra9595 bahar_1 benimde olmustu doktor kendini cokmu yordun demisti dinlen fazla ayakda kalma demisti ama genede sen doktoruna danis cnm
Ceyda51 bahar_1 yani serum (kasılmalar kesilsin diye) + ciğer geliştirici iğne (erken doğma ihtimaline karşı) gibi.. bana yatış vermişti bir gece sancılarımı durdurup taburcu etmişti
Dera bahar_1 33. Haftadayiz, iki gundur benimde cok oluyo🙄normal diye dusunerek kontrolu bekliyorum. Sonucta bizi doguma hazirliyo diye biliyorum, ama yarin kontrolde sorarim