Awkim Bizde 3gundur pek hareket etmiyor 3gundur hic tekme atmadi sadece sakince elini kolunu sakin oynatiyo oda karnima dikkatli baktigimda goruyorum hiss etmiyirum 3gundur tekmesini falan icerde oynadigida yok 😑
Caglaak Awkim 33+4 uz bizde yer daraldıkça hareket alanı azalıyor o yüzden cok merak edince şekerli birşeyler tüketip sol tarafa yatıyorum
Sahreyldrm Awkim biz de 32. Haftamiza girdik son bir haftadır falan aynı durumdayız önce içerde koşturan kız şimdi melul melul hareket ediyor sanki zorlanıyor gibi tekme çok nadir atıyor ben de tedirgin olmadım değil ama yerleri daralıyor artik ondan galiba