Kızlar 34. haftadayız ama ben daha hastanede giyeceğim pijama takımını alamadım. Bulunduğum yerde mağaza olarak pek seçenek yok. İnternetten alayım diyorum ama yine pek model beğenmedim. Lohusasepeti ve lohusam.com da bir kaç model beğendim. Bu sitelerden alışveriş yapan oldu mu? Ürünler nasıl, iade ve değişim süreçleri nasıl işliyor? Bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim