Yaseminali arkadaşım bu kötü bişey değil senin öfke duyduğun kaynananın rahatlığı ama sen kaynanan hamile olduğunda sana hediyeler yağdıracak diye evlenmedin bırak onun oğluna verdiği değer bukadar mış deyip geç takılma hiç
Diğer paylaşmak isteyenleri kötü değerlendirme bunun maddi durumla ilgisi yok inan hiçBirşey yıpranmadan bebekler büyüyor gerek kıyafetler gerek yatak vs eşyaları insan üzülüyor az kullanıldı bari işe yarasın diye bende hep dağıttım şimdi de bazı arkadaşlarım şunu alma bende var diyo bu paylaşmak güzel bişey çünkü hepimiz kısa süreli kullanıcaz sen o paralarla başka şeylerini gönlüne göre tamamlasın sakın üzülme eğer sana eşya vericek olan aşağılayarak yapıyorsa işte Allah o kişinin yardımcısı olsun hamile kadını üzmek ağlatmak büyük cesaret olmalı fakat iyi düşün bak bebeğin daha küçük ozaman kadar ne değişiklikler olur bereketiyle gelsin yavrun kimseye takılma herşey okadar pahalı ki bırak gelen eşya gelsin ne güzel işte bardağın dolu yanından görmeye çalış sağlıkla kal 🙋🏻♀️