Fasulyeveannesiii en iyisi sağlıklı olsun rabbim nasıl nasip ederse öyle olur.ben 41inci haftada 21saat suni sancı çektim 9 cantim açılmam oldu doktor bebek aşağı geldikçe kalbi yavaşlıyor dedi acil sezeryan oldum.keşke ilk dakikadan sezeryan olsaydım. Çok şükür ama evladım in sağlıklı olması herşeyden önemli.mevlam nasıl yazdı ise öyle olacak..