Berfinberf Merhaba kızlar. Saçma bir soru ama kafama takıyorum elimde değil çirkin görünüyorum, son ayımdayım ve burnum iyice şişti😀 doğumdan sonra geçer mi? Ayaklarım ellerimde kocaman oldu 😬 geçer geçsin geçmeli valla psikolojim bozuldu :))
Berfinberf Canan_irem96 etrafımdakiler ayy burnun çok büyüdü ayyy ellerin aayy ayakların dedikleri için bu hale geldim😁 hepimiz çook güzeliz çiçek gibiyiz😘😘🌸
Canan_irem96 Şişlik normal sadece sagliniz iyi ilsun abum.olmayin insallah hayirliaiyla kucaniza almayi nasio etsin allah 👼
Berfinberf Canan_irem96 Canan_irem96 elhamdülillah. Rabbim hepimize sağlıklı doğum nasip etsin evlatlarımıza sağlık versin❤️ İsteyen bekleyenlere de bu duyguyu tattırsın🤲🏻
guneyasem14 Merhaba. 31+5 olduk bizde. Ellerim ve yüzüm de şişlikler başladı. Şişlik sağ elimde daha fazla ve bazen hissizlik oluyor. Parmak uçlarımda çoğu zaman uyuşuklukla başlıyor sonrasında hissizlik oluyor. Balon gibi oluyor ondan desem o kadar çok da olmuyor şişkinliğim.
Berfinberf guneyasem14 aynen benim de sol elim böyle son iki üç haftadır sol kolum ve elimin ağrısıyla uyanıyorum uyuşuyor da ayrıca.