Suveydaa Merhaba, 25 yaşında bi çocuk annesiyim. Kızım henüz 20 aylık ve ben hamile olduğumu öğrendim. Sorun şu ki buna hiç hazır değilim. İkinci bir çocuk fikri beni çok korkutuyor. Kızım henüz çok küçük ve bana aşırı düşkün, iki çocuğa nasıl yeterim nasıl bakarım bilmiyorum 😓
canimoglum53 Suveydaa Rabbim tasiyamiyacagi yükü hiçbir kulunun omuzlarina yuklemez. Iyi dusun iyi olsun insallah. Hayirli olsun bu arada canimm🙏
Jukekam Suveydaa korkma bende ikinci çoçuğuma hamileyim üstelik yurt dışında yaşıyorum ve yanlızım Ailem yok yanımda buna rağmen Birlikte büyümeleri bana teselli ve benim oğlumda çok düşkün bana iki buçuk yaşında halen yanımda yatar iyi düşün iyi olsun herşey nice sahip olmak isteyen var olmak için mücadele eden anne adayları onları düşün ve herkese nasip et rabbim de şükür et
Suveydaa canimoglum53 Teşekkür ederim, gerçekten teşekkür ederim 🙏🏻 Allah’ın verdiği cana asla kıyamam verdiyse bi bildiği vardır elbet biliyorum ama yine de ne bileyim, çok korkuyorum.
Sghslove Bence yetersin. Olmuş bir kere yiyecek ekmeği varsa önüne geçemezsin. Zor bir süreç hamilelik vs biliyorum ama Allah o gücü verir sana. Hem bak bir kardeşi olacak ben tek çocuğum tek çocuk olmak ilerde çok zor oluyor yalnız hissediyor insan kendini. Biraz hızlı olmuş olacak sadece. Ben tüp bebekle gebe kaldım benim gibi bir sürü zor gebelik elde eden hatta edemeyen bir sürü kadın var. Bence sevinmelisin. Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın. 🙏🏻💕