edamutlukinali Merhaba güzel anneler 💕 İnternet üzerinde büyüyen bebek beşik modeli gördüm oradan sipariş vereceğim fiyatıda uygun geldi ve ilerisi içinde çok mantıklı geliyor kullanan var mı. Ve sizce sunta lam olsa sıkıntı yaşar mıyım mdf nin fiyatı yüksek geldi beşiğin modeli aşağıda fikirlerinizi alabilirmiyim ❤️😘 https://imgyukle.com/i/50e93293-7685-4573-b95c-645bc3698bc8.EytRtt
Dilara1234 edamutlukinali Teyzemin gelini ikizlerine almıştı 2 tane tabi onlar daha uyguna aldı ama çok kullanışlı
Girlmom edamutlukinali bende aldım aynısını bizim burdan mağazadan 600 TL daha. Bebek doğmadı ama güzel görünüyor
Dilara1234 Semraca Bende 10 dakikadır bakıyorum ben mi yanlış görüyorum diye gittim kaynanamın gözlüğünü getirdim doğru görmüşüm 😂
Pcosaragmen Ben de bugün letgodan aldım 450 TL ye herşeyi içinde ,yatak sıfır hiç kullanılmamış,bütün korumalik yastıkları da var ,bel rahatsızlığım olduğundan benim için derinliği ve de on korumasinin asansörlü olması çok önemliydi , toplam 5 çekmecesi ve derin kapaklı bir depo alanı var ,babyhope marka, sıfırı 1400 TL civari ,letgoya bakın mutlaka çok güzel şeyler oluyor,bunu görmesem ben de dünya para verecektim