hafsam_omerim Kızlar happy kidse giremedim o sebeble buradan soruyorum doğum yapalı tam 2ay oldu bugün akşam peçeteye silince çok hafif kan geldi sizce adet mi oluyorum bugünde karnım aynen adet olacak gibi ağrıyordu
Heisenberg hafsam_omerim Emziriyor musunuz? Emzirmeyenlerde daha erken başlıyor regl döngüsü. Emzirmek bir müddet daha uzatabiliyor hormon dengesini değiştirdiği için. Ben doğum sonrası 4. Ayımda regl oldum
hafsam_omerim Heisenberg evet emziriyorum bende geç olurum diye düşünüyordum ama adet mi değil mi anlamadım
Mucize_istiyorum22 Ben hemen olmuştum 14 ay oldu şimdiye kadar her ay adet gördüm erken geldi ama geç olmadım hic
MENUR Mucize_istiyorum22 hemen olmustum derken ne zaman mesela benimde 40 cikmasina 1 hafta kala oldum ama bilemedim şimdi bu adet mi yoksa ic dikislerde bi sikinti mi var (cunku agri var biraz )
Mucize_istiyorum22 Berdogan emzirmeyle alakasi var canım emzirdiği süre boyunca adet olmayan çok tanıdigım var
Mucize_istiyorum22 MENUR yani düzenli adet gördüm kanamami yoksa adetmi onu sen anlarsın canım senin bedenin