Atikeemre14 niyetim sizi üzmek değil , ama burada herkes zaten ilk doğumu olacaklar özellikle çok korkuyoruz. Bana da şuanlık normal diyor doktor ama belkide oan sezeryan olacağım. İğne batsa kolum tutmuyor öyle de hassas bünyeye sahibim. Ama burda büyük hata doktorunuzun bence vajinal muayenede normal yapıp yapamayacağını anlaması lazımdı..vardır bir hayır İnsallah tez zamanda toparlarsınız o bebişler herşeyi unutturur inanıyorum 😇