Ysmn234 https://eksiup.com/p/7o248679vqtg Merhaba. Bunlar ovulasyon testlerimdi fakat bu akşam hcg testi de yaptım ve bu şekilde çıktı. Tecrübesi olan daha iyi anlayan var mi acaba ?
Ysmn234 Minigimvebiz aaaa peki sonra kanda mi baktiniz ? Ben de inanamiyorum ya daha yumurtlama var saniyodum tam anlayamadim 😮
Minigimvebiz Ysmn234 ilk yaptığım böyle çıktı iki gün sonra tekrar yaptım daha koyu çıktı ondan iki gün sonra yine yaptım daha koyu çıktı böylece bir hafta geçti kan verdim değerim 1108 çıktı 😊
Ladygirl Ysmn234 benimde testlerim seninki gibi aynı tarihlerde benimde adete 10 gün var yapsam çıkarmı acaba
Ladygirl Ysmn234 yumurtlamada belirtilerim hat safhadaydı yumurtlamadan sanırım. Çatladı herhalde belirti falan yok okdr rahatki vücudum kasık ağrısı yok göğüs şiş değil acaba belirtiler yumurtlamayla devammı eder yumurtlamadan 1 hafta sonra mı başlar
Pnrbtr Ysmn234 canım senin daha yumurtlaman yeni olmuş. Yani bu kadar kısa zamanda sanmıyorum çıkacağınj
Ysmn234 Deletedmom124 daha akşam böyleydi gece fark ettim :) bugün yaptiracaktim ama sabahkinde de tek çizgi çikti o yüzden beklesem mi daha diyorum adetime en az 10gün vardir çünkü
Pcoslubiranne Ysmn234 5 dakika sonrasi gecersiz sayiliyor hadi diyelim 10 dakika sonrasi.Var olan buharlasma cizgisi cikmis olabilir.Zaten 10 gün varsa cikmasi imkansiz daha yeni yumurtlama gerceklesmistir ama adetleriniz duzensizse bilemezsiniz de.
Ysmn234 Pcoslubiranne hemen çıktı silik çizgi kağit test olanda. Evet daha çok var adetime ama düzensizde işte çok karişik. Birde ovulasyon testleri sürekli çift çıkıyor. Ben yumurtanin çatlamadiğini düşünüyordum hatta
Ysmn234 Pnrbtr anlamadim ki yaa bide adet süresi de 10gün falan sürüyor o yüzden hiçbir şey zamaninda mi değil mi nasil süreçten geçiyorum anlamiyorum