Mervekara95 Selam 👋🏻 Sabah 6+4 oluyorum kontrolüm var geçen hafta 5+4 tü ama sadece keseyi gördük 16 mm. Yarın bebeğimi görebilecek miyim? Kalp atışını duyabilecek miyim? Herşey yolunda mı ? Bu seferde kaybeder miyim 😟 Bunları kafamdan atamıyorum Canlar korkuyorum . 😢
HazelSeren Mervekara95 canımm bebek cok küçük görünmüyor hemen kalp atışı içinde en ıdeal 8 haftalıkken yanı 7 den sonra
hulyafatmadmr Mervekara95 iyi düşün iyi olsun canım inşallah duyarsın🙏 5+4te yolk kesesi veya bebek göründü mü peki?
hulyafatmadmr Mervekara95 ben de bugün gittim 5+4üm. Bebeği de gördü kalp atışı alamadı haftaya gel dedi ondan sordum canım inşallah duyarsın 🙏