Kubraaa0505 İkiz bebegi olanlar acaba yatak odasında hangi beşiği aldınız iki tane yatak odasında zor gibi gözüküyor nasıl sıgdırdınız önerileribiz nelerdir
tgbasaritas Kubraaa0505 ikizleri belli bi aya kadar birlikte yatirin diyolar. Daha almadim ama ikeadan almayi ve birlikte yatirmayi dusunuyorum
Burcuburcuuu Kubraaa0505 Biz de ikisi zor sığacak diye düşündüğümüz icin direk odalarina yatirip biz onlarin odasina tasinalim dedik😂 montessori yatak alacagiz direk ve ilk zamanlar esimle degisimli onlarin yanina yatacağız. Boyle çözdük sorunu.
Gamm Kubraaa0505 odasına montessori yaptırmayı düşünüyorum yanıma da anne yanı alıcam iki tane sonra odaya geçiririm diyorum 🤷🏻♀️
Afra_ravza Ablamin da ikiz bebisleri var.onlar beşik yaptırdılar kare ikisininde sığacağı türden. Büyüklüğü 2 yaşına kadar yatarlar yani
Kubraaa0505 B Afra_ravza tgbasaritas birlikte yatırınca birbirlerini uyandırmıyorlar mı rahatsız ederler birbirlerini
tgbasaritas Kubraaa0505 benim baktigm yatak baya bi genis kipirdamaya baslayana kadar etmezler diye dusunuyorum ederlerse de mecbur ayiricaz 🤷🏼♀️
Afra_ravza Kubraaa0505 yeni dogdular daha yatmadılar 😊 eger birbirlerini rahatsiz ederlerse ablma ona gore onlem alir zaten kendi yatakları da hazir oraya alir
Hanife96 Benim decikizlerim olcak iki tane park yatak aldım biraz büyüyene kadar birlikte yatircam sonra ayircam hayırlısı ile 2 hafta sonra dogumum