canimoglum53 Merhaba kizlar. Bebek deterjani onerebilir misiniz? 30 haftaligim bu arada siz kac haftalikken yikadiniz kiyafetleri acaba? Suan erken mi?
Gmzli21 canimoglum53 bende kararsizim suanlik bir Paket dalan roxy markasi toz deterjan aldim ama baska ne alcam bilmiyorum. 28 haftaligim yakinda baslamayi düsünüyorum bence sende gece birakma hazir olsun.
bdsglm canimoglum53 34.Haftamda herşeyimi yıkayıp ütüledim ve çantamı hazırladım şuan 35.haftamdayım bekliyoruz 🤰 Deterjan olarak da duru granül kullandım bol bol dökmedim acıkası azar azar ve 2.kez durulama yaptım makinada 🌸
Mervesnck canimoglum53 daha kullanmadim ama siveno camasir deterjani aldim canim organik tavsiye uzerine yorumlari guzeldi
Guldenece_2525 canimoglum53 en iyisi beyaz sabun rendesi ile makinede yıkamak ben öyle yapmayı düşünüyorum yumuşacık miss gibi olur...
canimoglum53 Gmzli21 ne kadara aldin canim hatirliyor musun? Evet aslinda yapmam gerek gec kalmis olabiliriim
Gmzli21 canimoglum53 tam olarak hatirlamiyorum ama ben kücük paketinden almistim denerim diye o uygundu yani civilden aldim ben.
Ferina bdsglm kalıntı bırakıyor diyen var :)canım bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah☺️ bi kirlensinler öyle dene .sonra beni de haberdar et leke ve kalıntı konusunda.bende onu kullanacaktım şuanlık unibayb aldım.
anapanda12 İlk zamanda dalan roxy ve abc yumuşatıcısı kullanıp 30 derece de yıkadım şuan mutlulukla kullanıyorum arada beyaz sabun rendeleyip de attığım oluyor, dalan roxy çok güzel kendi kıyafetlerimde kullanıyorum
bdsglm canimoglum53 makina da bulunan alergy&baby programında yikadim 😊 kurutma makinasında kurutup ütü yapıp kaldırdım
Aylingizem Dalan roxy kıyafetleri eskitiyor.. siveno kullansanız daha iyi doktorlar da tavsiye ediyor tamamen doğal miss gibi 🤗
canimoglum53 Aylingizem siveno her markette var mi canim? 🙈 kolay bulunuyor mu? Hic gozume carpmadi da
ozgeakkaya Ben Ebebek Baby Me deterjanını,yumuşatıcısını ve leke çıkarıcısını aldım yakında yıkamaya başlıycam 33.-34. Haftada hazır etmeyi düşünüyorum