Tbakc hiçbir sıkıntı olmaz bende yaptırmadım ama eşimin radyolog arkadaşı doktorlar bir tuşa bastıklarında renkli görüyorlar iyi bir doktor ise zaten detaylı inceliyor bişey varsa oda görür para tuzağı bunlar dedi benim içimden olumsuz bebeğimin sağlığı ile ilgili kötü bişey geçmiyordu ama renkli görmek için istiyordum açıkçası doktorumdan memnun değildim o sırada doktor değişikliği yaptım bu doktorumu allah gönlüme göre verdi hep renkli ultrason görüntüsü veriyor ve ayrıntılıyı yaptırmadığımı söylediğimdede iyi yapmışsın kafa karıştırmak istemedin demek dedi her verilen bilginin doğruluk payıda olmuyor bi bakıyorsun sağlıksız dediğin çocuğun sağlığı yerinde oluyor o allahın biliceği bişey sen içini ferah tut yeter bence gerisini doğduğu güne kadar hiçbirimiz bilmeyeceği nede olsa