ftscebeci71 Kolestazı 37+1 😔 Kızlar benim sorunum bebeğimin kilosu değil, sağlıklı olsun da bir şekilde kilo alır miniğim. Karaciğer enzimleri, yani kaşıntımın sebebi bu sorunlarımın bitmesi tahlillerin temiz çıkması. Yaşıyan varsa yardımcı olabilir mi 🙏🏻
aslimutlu1 ftscebeci71 canım gecmiş olsun , sayet varsa dogum baslatılabilir , sükür ki haftası kücük degil. Böyle düşün . rabbim gönlüne göre versin. Burda öyle bir hikaye okumustum . Kasıntıdan dolayı acil sezeryan olmustu.
ftscebeci71 aslimutlu1 teşekkür ederim bende aynı şeyleri duydum doktordan çok üzüldüm açıkcası. Başka çözüm yolu yok mu acaba diye 😔 Rabbim herkesin gönlüne göre versin 🙏🏻
aslimutlu1 ftscebeci71 sanırım yok . Cünkü o kasıntılar cok kötü , gebelik bitmeden bitmiyor . Hayırlısıyla al kucagına insallah 🙏🏻