Sinemtncr bende en son Çarşamba baktırdım azcık dinletti pıt pıt duydum sesini ama haftaya daha güçlenmesi lazım nabzın o yüzden takip edelim son kez dedi 🤷🏻♀️Bence herhangi bi fizyolojik sorun veya endişelerin yoksa ara sor ona göre gidersin.. ben gel dedi diye gitcem yoksa karnı burnunda olanları zar zor ilerleyenleri görünce gözüm korkuyo süreçten😞