Biryabanci1 Rabiagursu_60 Kıyamam söylemiştim kanama normal değil.. Aman ayağı kalkma sürekli uzan canım tuvalete kalk birtek oda yavaş yavaş yürü..
Baloglum93 Rabiagursu_60 doktora gitmen çok önemli cnm belki şimdi azdir ama bazılarının kanaması böyle böyle artıyor
Deletedmom6 Rabiagursu_60 İçini ferah tut allah bebeğinin de senin en sağlıklısı neyse onu verir ınslalah
Myisland Rabiagursu_60 içini ferah tut canım. Allah bebeğini sana bagislasin inşallah . Depresif ruh halın bebeğini strese sokar. Rahatla herşey güzel olcak bebeginle konuş.