Muallimehanim Evlatcandir58 Yüksek tansiyonda normal doğum yaptırmıyor doktorlar siz nasıl yaptınız 😬 Benimde hastane fobimden dolayı çıkıyor tansiyonum doktorum sezeryan dedi. Halbuki normal çok istiyodum ondan soruyorum
ZAsk Mervesbaby Bol bol su için, turşu, salata, domates bunlar çok tuz çekiyor yemeyin. Hamur işinden uzak durun. Düzenli uyku, dinlenmek şart. Umarım bir an önce düzelir. 🙂
Evlatcandir58 Muallimehanim fransada yaptim ben dogmu iki si de normal oldu ben de sezaryan istedim burda kafanisa gore olmas gerekce olmasi lazim dedi acil bi durum bebek suyun azalmasi kordon dollanmasi
Muallimehanim Evlatcandir58 Keşke Türkiyede de olsa öyle bişey. Demek ki yüksek tansiyon normal doğuma engel bir durum değil kontrol edilebiliyor olmasa ordaki doktorlar da yaptırmaz 😐