Filizak kyr9324 amin canım sağol çatı muayenesinde ztn 2 cm açıklık vardı sabah suyum geldi 3 gibi dogurdum valla hala inanamıyorum 😊
Meyall Filizak çatı öuanesimden sonra benden de nişan geldi şimdilik ağrı sızı yok inşallah sizin gibi sancım tutar 🙏
Filizak zeynep59 38+2 de suyum geldi 12 gibi dogum katındaydım suni sancı verildi 14.42 de doğurdum korkmayın Allah güç veriyor zor ama dayanıyorsunuz ben yaptıysam herkes yapar 😊
Filizak @Minedy# 38+2 de suyum geldi 12 gibi dogum katındaydım suni sancı verildi 14.42 de doğurdum korkmayın Allah güç veriyor zor ama dayanıyorsunuz ben yaptıysam herkes yapar 😊
Misskokulumm zeynep59 valla hiç korkma hiç düşündüğün gibi değil ben de geçen gün oldum hiç öyle acı falan olmadı kendini sıkma başka şeye odaklan 5 saniye sürüyo