kyr9324 Kızlar bebek çikolatası sipariş verdim bugün elime geçti çok beğendim 😍 istenilen tarzda tasarım yapıyorlar benim isteğim üzerine böyle aslanlı bi tasarım yaptılar ben çok beğendim sizlerede fikir olsun diye paylaşıyorum 😊 resimag.com/p1/a0d33d7dae8.jpeg resimag.com/i/a0d33d7dae8
fatos41 kyr9324 cok güzel olmus bnmde yaptırmam gerekiyor artık ne kadara ve nerede yaptırdınız acaba ?
kyr9324 Hatice_mustafa İnstagramda bebek atölye sayfasında yaptırdım kargo dahil 50 adet 80₺ 🤗 fatos41 3boysmom