glslnnb Turkan123 degışır mi acaba 🙄 16. Haftada gidecegım tekrar 😂 kesin belli olsun da kendimi adapte edeyim artık 😂😂
Kubraseyit00 glslnnb bende yarin ogleden sonra gitcem 😅 15+0 da gittim 15+4 um pipisinn resmini verdi ama tescillemek istiyorum erkek olduğunu ahahha 🤭🤭🤭
glslnnb zuleyhabatman valla bizimki baya zor döndü ama sırtını dönmüş yatıyordu, doktor baya uğraştı :) sonunda gördük beyefendiyi :)
glslnnb Kubraseyit00 ben ilk hafta kız deyince çok heveslenmiştim cunku hep kız istemiştim 🙈 ama hayırlısı olsun sağlıklı olsun her şeyi güzel olsun bebeklerimizin ♥️
Kubraseyit00 glslnnb aminnn tek duam. eli ayagi duzgun akli fikri yerinde butun uzuvlari yerinde vaktinde gelsinler saglicakla insallah 🥰😘
glslnnb zelis63 ne kadar çokmuşuz meğer :) ama ben öyle bir sok yaşadım doktora iki kere değişmiyor mu cinsiyet simdi diye sordum adam gülmeye başladı. 😂
Gigi89 glslnnb ahahahah bende de aynısı oldu keşke sorup kendimizi şartlamasaydık. 12-14 de kız dedi iki kere. 16 da erkek dedi pipiyide ultrasonda verdi maşallahı var selam durduk eşimle o ne dedik. Çünkü eşim kız bebek istiyordu kendni baya evde kız babasıym diye moda soktu şok oldu adam o ultrason fotosuyla hahahaha. Bence çıkıntı varsa yanılmamıştır artık geliyor valla oğluşlar:))))) hayırlı sağlıklı olsunlarda
Aynurnaz bana 16.haftada gitmiştim kız dediler ayrintilida erkek çıktı değişebiliyor ama genelde tahminlerde doğru çıkıyor çoğunluğu ayrintiliya kadar net oluyor
glslnnb Aynurnaz artık erkek diye kendimi inandırırım ben Cunku baya kesin konuştu göreceğini gördü bize gösterdi 😂 değişirse de hayırlısı ne diyelim :) 14teyim 16. Haftada tekrar gidicez bakalm 4lü tarama olacakmış.
ayse_akcura glslnnb sen nasıl kocanı anasından ayırdıysan elin kızıda senden ayıracak canım 😂😂😂 (bir erkek annesi sözü) 😂😂😂
glslnnb ayse_akcura ayyy hep onu düşünüyorum İnan eşimle birbirimize çok düşkünüz oğlum olursa İlerde kıskanır mıyım diyordum içime düştüğü andan itibaren 😂 ay kıskanmam insallah 😂
loya-milya allah banada o duyguyu yaşatır inşallah , çok dua ediyorum 2 kızım var . erkek düşkünüm degilim eşimin tarafında hiç erkek cocuk yok görümcelerimin hepsinin 3çer kızları var . gönül ister olmayanı tabiki allahın taktiri 12 hafttamda kesin kız dedi doktor cok emindi .17 haftama girdim tekrar gidicem hiç içimden kız geçmiyor . rüyalarımda hep işaretler görüyorum ama taktir allahın inşallah niyetimi kabul eder. bende sizin gibi mutlu olurum 😔 buradaki yazıları okuyunca bi umut benimde olur diye bekliyorum . allah herkesin gönlündeki versin inşallah
glslnnb loya-milya benim de eşimin tarafta hiç kız Yok en baştan beri içime erkek doguyordu benim ama o kadar kız istiyordum ki erkek doğduğunu bastırdım içimde :) ne olacak sağlıklı olsun da aman sadece ilkini kız hayal etmişim hep. Annem hep şey der bir annenin mutlaka bir kızı olmalı ama erkek çocuk da anneye anneliğini hissettiriyor. İkisinin de yeri bambaşkadır eminim 🙏🏼 Allah gönlümüze göre versin sağlıkla huzurla ♥️
Esincim loya-milya bende aynıyım 2 kızım var başka çocuk düşünmüyorduk Allah bize muzice verdi tabi ki olmadığı için erkek olsun cok istedim 12. Haftada çıkıntı gösterdi erkek dedi bende aynı rüyalar falan hersey erkeğe işaretti 16. Haftamda kesin kız dedi gerçi hala inanamıyorum detaylıda değişir mi acaba diye düşünmekten kendimi alamıyorum tabi ki Allah önce sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin😇
Aysekose loya-milya benımde ıkı kızım var gonul ıster farklılıgı tatmak rabbım sızınde gonlunuze gore versn benımde
Prenslerinin_annesi glslnnb bende kız istiyordum aynı sekilde bende erkek die alıltırıyorum artık kesın degil dedi ama erkek dediklerinde pek degişim olmuyomuş
glslnnb Minik_kuzu ben dışarda muayenehanesi olan bir Prof. a gidiyorum :) ultrason cihazı Antalya’daki en iyi cihaz diyorlar, kendisi perinatolog. Ama yanılma oldu, şansıma :) hiç kız demeseydi bu kadar beklentim olmazdı da :)
glslnnb Pandabekleyenanne dünden sonra sanırım bizim de net artık her şeyini gördük sıpanın değişmez artık insallah yüreğim kaldırmayacak daha 😂