Kaanozlem07 Batıl diyorlar ama insan haliyle acaba bebeğim de leke olur mu diye düşünmeden edemiyor Rabbim herkese sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin tabi önce
SeNeM Kaanozlem07 valla ben de gül kokladım hamileliğimin başlarında.. oğlum süpriz diip vermişti❣ Kötü düşünmek iatemiyorum o an aklıma öle bişey bile gelmedi sonradan duydum. Allah ın izniyle hiçbişey olmaz..🙏🏻
Kaanozlem07 SeNeM bende ilk oğluma hamileyken Gül koklamıştım sonradan ya niye kokladım dedim ama şükür oğlum sağlıklı ve lekesiz doğmuştu ama işte insan. Bi endişeleniyor
Kaanozlem07 MustafaAsdemirAsdemir Canım hani Gül koklarsan bebekte leke çıkar derler ya veya ciğere falan dokununca diye .. Bende Gül suyunu kullanacağım da işte bir sorayım istedim