Zeynepsu_ Kızlar adetim gecikeli 18 gün oldu ve testler hep negatif yarın acile gidip kan versem bebek varsa kesin çıkar mı ???
Zeynepsu_ Yavuzum1202 ben daha dün yaptım negatifti silik çizgi bile çıkmadı genede umut varmıdır acaba
minikmucizem1_ Benimde Adetime 4 gün var rüyamda doktor hamile olduğumu söyledi bende kalktım test yaptım hayalet çizgi cikti cook dikkatli bakınca görünüyor ama fotoda cıkmiyo sizce varmıdır