Tgb2310 Merhaba kızlarhenüz 6+4 üm ve her gğn çok başım ağrıyo hani birinde parol içsem diğer günler ne yapayım çözüm bulan varsa bu baş ağrısına bana yardımcı olabilir mi? Bide bu normal mi ya yoksa bendeki bir hastalığın hamilelikle ortaya çıkması mı bu nedir?
tumerseyma Tgb2310 Bende her gün baş ağrısı çekiyorum suyu da yeterli içmeme rağmen, bilen olur belki takipte kalayım 🙄
Bho Kızlar migreni olan biri olarak söylüyorum sabır en güzel ilacı 😌 bulantı ve baş ağrısını 18. Haftaya kadar çektim günde 2 tane parol içebilirsiniz demişti doktorum bana doktorunuza danışın sizde
Tgb2310 Bho ya bnm normalde çok nadir ağrır başım ama bulantım yok herlde benim vücudum da bulantı yerine böyle tepki veriyor
Pkacuuu Tansiyon çıkarsa mide bulantısı baş ağrısı yapıyor bende 27 haftalığım hala sabahları kalktığımda baş ağrısı çekerim ama bunlar da geçici inşallah ilaç kullanmadan atlatmaya çalışıyorum tansiyonum çıktığı içinde baş ağrım mide bulantım çok oluyordu benim
Tgb2310 Pkacuuu tansiyonuma bakacaktm yorumunuzu görünce pil bitmiş bulamadm ölçemedm bulantı yok bende baş ağrısı olarak geçircem heralde bende hamileliği