lilayda Dunden beri hastayim ateşim 37.5 ler de gezip duruyor. Bugun doktoruma gittim ilac icme dedi enfeksiyon hastaliklarina gittim kulak burun bogaza gittim yok kimse hamileyim diye ilgilenmiyor. 9+4 üm parol bile içme dedi ama geceleri daha çok artiyo ateşim 3 kere duş aldim eklem yerlerime islak bez koydum yok allah düşmüyor. Gece iyice çıkarsa nolcak.
Ozican lilayda ateş bebek için tehlikeli acile gidin düşürürler kesin.Ben evde bir kere sirkeli suyla düşürdüm.Eşiniz sürekli sirkeli suyla vücudunuzu silsin
Sahreyldrm lilayda ispirto bulma imkanın varsa tek çare diyebilirim ona ben biraz suyla karıştırıp bezi içine batırıp sıkıp alın bölgesine koltuk altına birkaç kez koyunca çabucak geçiriyor çok geçmiş olsun
Ascvk lilayda canım benim ateşim 40 ı görmüştü ve ılık duş akıp hatta soğuk parol içip yatınca düşüyordu doktorum öyle demişti