cennet_20 Saat 8'de baslayan araliklarla sancilarim. Gece 01.10da Poyraz'i kucagima almamla sona erdi. Kisa sürdü diyorum çünkü hep kendimi telkin ettim. Dusa girdim iki kez. Rahatladim. Kendi kendimin dogum koçu oldum diyebilirim. Bir de tabi ki dua agzimdan eksilmedi. "Allahim ben ve karnimdaki sana emanet. Ne gelecekse başımıza başım üstüne" dedim... Şimdi ikinci bebeğime hamileyim. Korkmuyorum :)
Bilgege Sağlıkla gelsin inşallah bende kızımı epidural normal Doğumla dünyaya geldi şimdi 2. Kez hamileyim 25 haftalığım epiduralsiz doğurucam ama çok korkuyorum bakalım akışına bırakıcam sanırım ☺️
Bilgege Epidural normal Doğum belden iğne yapıyolar ağrıları duymuyosun ben biraz problem yaşadığım için daha öyle yapmicam yeni doğum yapmadım kızım şu anda 5 yaşına girecek oğluşum karnımda 25 haftalığım 🥰