Nesekaya Çünkü içine trans yağ var ve trans yağ kalp damarlarını tıkıyor ve bu trans yağ bebeğe de geçiyor.Daha minicik masum bir bedene🤦♀️Fazlasıyla da tuz var o da ödem sebebi. Yani kalp rahatsızlığı, damarlarda tıkanıklık, felce kadar bile gidebiliyor durum. O yüzden evde kendiniz yapıp yiyebilirsiniz🌸