Basak34 Kızlar bugün doktor a gittik 16+5 günlük hamileyim, doktor baktı önce erkek dedi sonra iyice baktıkça pardon kız bebek ben kordon dam erkek sanmışım dedi , acaba değişir mi yine tereddütte kaldım 🙏🤷♀️
Arzu0101 Basak34 canım sen detayliya kadar bekle bence alışveriş için bende öyle yapacam nolur nolmaz 🥰☺️
Kubradem Sonra aa bu kordon değil geçen muayenede kordon bacaklarının arasındaydı şimdi görüyorum annesi bunun pipisi var da diyebilir 😂 bi sonraki randevunda kesin olarak görünür:)
Basak34 Kubradem yaa gerçekten mi ben kıyafet almak istiyorum kızıma ama sonra kararsız kaldım en son net kararı kesin kız oldu ama bilemedim ki 🤷♀️
Kubradem Basak34 bana da 2 kere çok yüksek ihtimal kiz dediler sonra apaçık bi şekilde erkek olduğunu öğrendik:)
Basak34 Kubradem kaçıncı haftalarda Peki? En iyisi biseyler almak icin biraz daha beklemek olacak o zaman 😊
fundaguner Ben ikili taramada öğrenmiştim benimkinin cinsiyetini deli kızım bir türlü dönmemişti iki gün boyunca ultrason için gidip gelmek zorunda kalmıştım😂 kesinlesmeden bir şey almayın bence