Yenianne26 Kızlar merhaba. Ben daha önce bazı problemler yüzünden biyopsi oldum. Ama şimdi 20 haftalık hamileyim. Bu durumu doktoruma söylemedim sıkıntı çıkarır mı merak ediyorum yaşayan var mı