Mervee58 bende giderken aşıya eşimin koluma sarılarak gittim korkudan olmak istemiyordum kimisi dedi şişiyor acıyo yanıyo falan filan ama bi gittim yalansız sinek ısırığı gibi hissettim dedim hatta hemşireye bitti mi diye çoktaaan dedi hiç acısı yok 😋