Nouwellemariee Merhaba kızlar önlem amaçlı doktorum aynı anda kalçadan 2 doz ciğer geliştirici vurdu. 37. Haftamdayım internetten baktığımda herkese 2 doz 12 saat arayla yapılmış ama bana neden aynı anda yapıldı ? Sizce bir yanlışlık mı var endişeliyim
Ozge3747 Nouwellemariee Haftanız ileri olduğu için olabilir ama 37. Haftada neden ciğer geliştirici vurdu ki o haftada zaten gerek Yok
Ozge3747 Nouwellemariee Yani genelde 34. Haftadan sonra zaten ciğerler gelişmiş olduğu için gerek duymuyorlar daha erken haftalarda yapıyorlar ciğer geliştiriciyi ama doktorunuzun bir bildiği vardır herhalde 🤷♀️