Kubraaa0505 Bebek alısverişi yapılırken zıbınlar 0-1 aylık mı alınmalı cok mu küçük olur kullanılmaz acaba deneyimli olanlar yazabilir mi ne almak lazm, ayrıyetten doguma giderken gecelik olarak etekli mi almak gerekiyor alt üst pijama olarak da kullanılabilir mi
Beyzanurlina Kubraaa0505 yeni dogan bı kaç tane aldım 03 ama cogunluk 3 6 ay aldım cabuk büyüyo dediler azcıkta buyuk olsun dedım bısey olmaz
Yldzzyldzz Kubraaa0505 bunu ben de merak ediyorum pijamayla daha rahat ederm diye düşünüyorm ama yorumları bekleyeym ben de burda 🤗
Songul1107 Yldzzyldzz bence hırkalılar oluyor alt üst onlar daha iyi ya üstün düğmesi de olursa emzirmek daha kolay olur hatta ben oyle düşünüyorum
Yldzzyldzz Songul1107 altı etekliye gerek yok demi sizce de ? Ben de böyle bişeyde daha rahat ederm diye düşünmüştüm
Songul1107 https://www.birolicgiyim.com/urun/artis-1159-hamile-lohusa-3-lu-pijama-sabahliktakimi-ecru-s?gclid=EAIaIQobChMIuqTZm92K5QIV3MqyCh05UABbEAQYESABEgJ76_D_BwE Mesela bunlardanda olabilir düşünürseniz.
Songul1107 Yldzzyldzz https://www.lohusam.com/feyza-3312-teddy-baskili-lohusa-pijama-takimi?gclid=EAIaIQobChMI4oay-t6K5QIVio2yCh0i2gYZEAQYFSABEgKFFvD_BwE Hatta bu da çok güzelmiş beli de ayarlanıyormuş