ballicoreklerim sağlık ocağı geç artk yapamayz önce doğum doktoruna bi sor yine dedi ama ben sormadım arastrdm biraz baya geç doğumda en az 2 hafta önce olmak lazımmış o aşıyı ama kim bilir belki 2 haftadan az sürem kalmıştır riske atmak istemiyorm kendimi. Inşallah bi sıkıntı olmaz zaten bebeği 3. Aya kadar koruyormuş. Kendimi geçtim bebeği düşünüyorm